Thursday, March 31, 2011

ORDER FIFIEY ;)



Colorful name keychain for her beloved son, kashfyl ;)


kalau keychain mcm nie, harganya RM3



* THANK YOU FIFIEY. LAIN KALI ORDER LAGI.heee~



Kalau berminat dengan keychain nama macam nie, boleh lah membuat tempahan dengan menghubungi :

014-9315042 (fiza)

atau 

013-8539559 (radziah)






Monday, March 28, 2011

Senarai harga barang-barang Lovey Dovey Craft


Penanda buku : RM1.50 (kalau tambah nama RM2.00)

Keychain (nama atau bentuk) : RM3.00

Hp Charm : RM3.00

Coin purse : RM4.00

Pencil case : RM7

Kedai Buka!

Hi semua! maaf atas lama tidak update blog craft nie sebab busy. Tempahan pun ada banyak yang "in process", akan aku cuba siapkan dalam masa terdekat nie ya ;)

So kepada yang ingin menempah produk dari Lovey Dovey Craft, boleh lah email kan tempahan anda



atau call/sms :
 014-9315042 (fiza)
013-8539559 (radziah)

no. fon yang 013-3031215 tidak berfungsi untuk sementara.


Thankyou :)

Tuesday, February 8, 2011

KEDAI TUTUP!

hi all! ;)
untuk makluman semua LOVEY DOVEY CRAFT akan di tutup buat sementara untuk memberi laluan kepada final exam. sibuk! and so sorry kepada yang sudah menempah,terpaksa delay tempahan anda. maap sangat-sangat okey.

LOVEY DOVEY CRAFT akan di buka semula pada 21 Feb 2011. Thank you.



Tuesday, January 18, 2011

Order Nabilah

fuh fuh..lamanya tdk update blog nie kan...maklumlah,busy dgn assignment dan kehidupan..akhirnya dapat juga update order yang baru dpt siapkan...so,jom tengok order dari cik Nabilah..


penanda buku. ada 6 smuanya tapi yg extra 1 sebagai hadiah dari aku sebab lama sangat aku mau siapkan order nabilah nie.hihi~ sorry yerr ;)


nie pula hp charm butterfly. 


& nie hp case..1 untuk nokie e63 and 1 pula utk blackberry bold 9700..detail aku bg tu haa..hihi~



inilah semua order nabilah yang dia tggu dekat 1 bulan juga la..maaf sgt2 okey ;) walauapapun,terima kasih sy ucapkan...lain kali boleh order lagi.kan kan kan?hehe



Tuesday, December 28, 2010

Order Alfferra Deanna Wong

Cupcake and bird ;)


haaa..ni lah bungkusan untuk penanda buku ;) ada label gitu tapi belum semuanya ada sebab belum banyak lagi label yang sudah print..


Thank you Bebe ;)

Order Ijah

depan


belakang


Keychain pink love tempahan ijah ;)


Thank you ijah~